HTML

Díszmagyar - Az álhírgyár

Az oldalon található bejegyzések sajátos véleményt tükröznek, nem pártok vagy politikai csoportok kialakított véleményét mutatják be. Amennyiben az itt olvasottak további gondolatokat ébresztenek, írjon hozzászólást. Tegyen így akkor is ha véleménye nem egyezik a szerző véleményével!

InMemoriam

Nem Nem Soha!

Utolsó kommentek

  • cxc: A veszély a hegymenete optimalizált terepjáróban rejlik. Ha az ilyen szürke autó nagyobb átétbe k... (2014.04.09. 21:12) Orbán Express
  • cxc: Ez volt az első gondolatom ahogy pár nap különbséggel ÉK ban és Iránban is volt rengés :-) (2013.04.11. 17:56) Klasszikus összeesküvés elmélet?
  • Nomen Nescio: Én Európa erejét pont a sokszínű kultúrájában és nem a "globalomaszlagosított" olvasztótégelyben l... (2013.04.09. 21:23) Kétegyország
  • cxc: Megint belepofázom a saját magam hülyeségét :-) Elvégre én is hűséges olvasója vagyok a blogodnak... (2013.04.09. 15:47) Kétegyország
  • cxc: Csak annyira árnyalt amennyire árnyaltnak akarod látni. Próbáld meg elmagyarázni a gyerekednek, ho... (2013.03.25. 14:44) "Kétmagyarország" hány ország?
  • Utolsó 20

Ha már hadjárat -véget ért a hadiállapot az utakon

2010.01.18. 15:42 Nomen Nescio

Hat napig tartott a BKV sztrájk, mire hétfőn hajnalban elindulhatott a közlekedés a fővárosban. A hat napos tortúrának van néhány érdekes hozadéka.

Legérdekesebb jelenség az volt, mikor a miniszterelnök jelölt fővárosi szocialista képviselő bejelentette: Az autók bizonyos esetekben használhatják a buszsávokat. A rendőrség pár órán belül cáfolt: Egy politikusnak semmilyen felhatalmazása nincs arra, hogy önkényesen módosítsa a KRESZt. TV-rádió hirdette a politikus szavait. Az autóst illeti a büntetés, ha ezek után a buszsávban posztoló rendőr megbünteti? Tudom, a törvény nem ismerete nem mentesít, de ez talán némileg más...

Ombudsmani ajánlás az utasok kárpótlása. Milyen károk merülhettek fel? Ismerek olyat, aki a város egyik végéből a másikba gyalog járt dolgozni majd egy hétig. Az addig rendebn van, hogy adunk a népi testkultúrának, de szmogban gyalogolni mégsem olyan egészséges.

Aztán itt van a bérlet kérdése is. meghosszabítják a bérletek érvényességét a sztrájk hat napjával? Persze az is érdekes, hogy azok a dolgozók, akik cégüktől egész évre előre egy tömbben megkapták a bérleteket, milyen kárpótlásra számíthatnak?

Aztán olyat is tudok, aki több napig nem tudott bejárni dolgozni, vagy csak jelenős késésekkel, ami a fizetésén is meglátszik. Ők mire számíthatnak?

De most olvasok néhány érdekes cikket, amire eddig nem is gondoltam. A ritkán közlekedő, zsúfolásig megtelt járműveken jelentősen megszaporodtak a zseblopások. Nekik mit tud ajánlani a BKV? Az rendben van, hogy csúcsidőben tömve vannak a 4-6os villamosok, de a húsz percenként járó kocsikban balkáni állapotok uralkodtak néha. Arról nem is beszélve, ha ráadásul buszok jártak a villamos helyett.

Így hát aztán ez a havas reggel mégsem ad okot a felhőtlen boldogságnak akkor sem, ha végre tömegközlekedve, normál útvonalon a megszokott rend szerint jut el a dolgozó a munkahelyére. Kíváncsi vagyok a válaszokra.

Szólj hozzá!

Címkék: bkv sztrájk érdekesség főváros ütlegváltás

A bejegyzés trackback címe:

https://diszmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr381682176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása