A két napos tél gyakorlatilag hazavágta az ország tömegközlekedését. A BKV elsősorban a hegyvidéki járatainál szembesült a havazás áldásával, de a MÁV és a VOLÁN is felkészületlenül várta a telet.
Idén nem a VDSZSZ hírdetett sztrájkot karácsonyra, hanem az érthetetlen időjárás. Ki gondolta volna még pár napja, hogy a téli jelenségek idén is megérkeznek a meteorológiai tél kezdetével? Az már önmagában is abszurd, hogy a havazást szélsőségesnek tartják a szolgáltatók szóvivői, de hogy egy vasúti társaságnál épp a fagyálló váltófolyadék miatt fagyjanak be a váltók, az több, mint vicc.
Most a 10-15cm hó bénítja meg az egész országot, múltkor az áramszolgáltatást rendezte le egy szélsőségesen konok 3cm-es hó. Most, hogy elmúlt a kemény hideg, megszűnt a szél, jön egy kis felmelegedés ami ónos esőt hoz(hat). Ez majd bevégzi azt, amit a hó nem tudott? Már előre mentegetőznek a nagyok. Nálunk ez úgy van, hogy ha télen hideg van akkor az a rossz, ha meleg, akkor meg az a baj. Ha esik akkor attól borul minden, amikor havazik akkor meg attól nem működik az ország. Mindegy mi az, rossz.
Milliárdok repkednek a levegőben, miközben az ország finanszírozza a használhatatlan infrastruktúrát. Vonalakat szüntetnek meg, járatokat ritkítanak, amivel csak egy magát tépő ördögi kört indítanak el. Egy befelé ható, leépülő spirált. Úgy mondják reform, de az újítás helyett csak annyi történik, hogy a szerkezet nem változik, csak tőkét vonnak ki a rendszerből. Így aztán azon sem kell csodálkozni, hogy egyre silányabb szolgáltatásért egyre többet fizetünk. Az, hogy a működésképtelenséget ráfogják bármire ami adódik nem újdonság -hogy most az időjárásra, az már csak hab a tortán. Az utolsó csepp amivel betelik a pohár.
Utolsó kommentek