HTML

Díszmagyar - Az álhírgyár

Az oldalon található bejegyzések sajátos véleményt tükröznek, nem pártok vagy politikai csoportok kialakított véleményét mutatják be. Amennyiben az itt olvasottak további gondolatokat ébresztenek, írjon hozzászólást. Tegyen így akkor is ha véleménye nem egyezik a szerző véleményével!

InMemoriam

Nem Nem Soha!

Utolsó kommentek

  • cxc: A veszély a hegymenete optimalizált terepjáróban rejlik. Ha az ilyen szürke autó nagyobb átétbe k... (2014.04.09. 21:12) Orbán Express
  • cxc: Ez volt az első gondolatom ahogy pár nap különbséggel ÉK ban és Iránban is volt rengés :-) (2013.04.11. 17:56) Klasszikus összeesküvés elmélet?
  • Nomen Nescio: Én Európa erejét pont a sokszínű kultúrájában és nem a "globalomaszlagosított" olvasztótégelyben l... (2013.04.09. 21:23) Kétegyország
  • cxc: Megint belepofázom a saját magam hülyeségét :-) Elvégre én is hűséges olvasója vagyok a blogodnak... (2013.04.09. 15:47) Kétegyország
  • cxc: Csak annyira árnyalt amennyire árnyaltnak akarod látni. Próbáld meg elmagyarázni a gyerekednek, ho... (2013.03.25. 14:44) "Kétmagyarország" hány ország?
  • Utolsó 20

Díjmentessé tesszük a díjmentes tömegközlekedést

2010.05.03. 10:24 Nomen Nescio

A szocialista főpolgármester jelölt a városligeti majálison talán kissé elragadtatta magát, amikor ingyenes BKV-t ígért a fővárosiaknak. Ennél érdekesebb volt azonban az a jelenet, amikor a békés nyugdíjasból előtört a fenevad és nekirontott egy operatőrnek. Így telt a városligeti majális idén. Ez a múlt, emléke örökké velünk!

Délelőtt a parlamentben Orbán Viktor miniszterelnök bemutatja kormányát. Közben megkezdődött a szájkarate a jegybank elnök és a leendő kormányzat között (2/3 vs. offshore-lovag). Navracsics Tibor, leendő közigazgatási és igazságügyi miniszter, vasútvonalakat ment meg. A szárnyvonalakon újra lesz forgalom... A kommunikáció elsősorban a közbiztonságra és a munkahelyteremtésre helyezi a hangsúlyt, de égető probléma az elharapódzó állami korrupció és a hűtlen kezelés mértéke. Ezer milliárdok csorognak el az állami vagyonból évente. Nem beszélve a multik nagyüzemi tőkekiáramoltatásáról.

Működő tőkét kell bevonni, azt is úgy, hogy Magyarország hosszútávú érdekei is érvényesülhessenek. Jelenleg hazánk egyetlen hatalmas logisztikai parknak tűnik Nyugat Európából. Akik jöttek, azoknak is mi fizettünk, hogy jöjjenek.

Az elmúlt négy/nyolc év kétséges eredménye, hogy a vasútvonalak hossza és a járatok száma csökkent, romlott az infrastrukturális ellátottsága az amúgy is elmaradott kistérségeknek. Országosan is gyenge, de egyes területeken fokozottan rossz a közbiztonság. A tékozló gazdaság kimerítette hazánk szellemi, erkölcsi és anyagi erőforrásait.

Mindeközben a felszínre kerülő szocialista kormányzati mutyik és korrupciós botrányok tarkítják a szocialista krónikát. Talán nem túlzás azt feltételezni, hogy ami a fővárosban ment kicsiben, az ment az országban nagyban is.

Ami épült, az is többszörös áron. Autópálya alagúttal az alföldön, méregdrága völgyhíd, a Budapest forgalmát helyenként megbénító, de soha el nem készülő metró alagút. Néhány projekt -mint a kormányzati negyed, annak ellenére került milliárdokba, hogy a megvalósulás közelében sem volt.

Nem utolsó sorban rendbe kell tenni Magyarország külpolitikáját. Határozott és jól kirajzolódó irányokra van szüksége az országnak a külpolitikában is. El kell kezdeni a tárgyalások előkészítését a szomszédos államokkal, volt és leendő szövetségeseinkkel, a stratégiai partnerségek kialakítása.

Dolog tehát van bőven, a mai nappal a munka is el kell, hogy kezdődjön.

Szólj hozzá!

Címkék: belpolitika

A bejegyzés trackback címe:

https://diszmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr591970591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása