HTML

Díszmagyar - Az álhírgyár

Az oldalon található bejegyzések sajátos véleményt tükröznek, nem pártok vagy politikai csoportok kialakított véleményét mutatják be. Amennyiben az itt olvasottak további gondolatokat ébresztenek, írjon hozzászólást. Tegyen így akkor is ha véleménye nem egyezik a szerző véleményével!

InMemoriam

Nem Nem Soha!

Utolsó kommentek

  • cxc: A veszély a hegymenete optimalizált terepjáróban rejlik. Ha az ilyen szürke autó nagyobb átétbe k... (2014.04.09. 21:12) Orbán Express
  • cxc: Ez volt az első gondolatom ahogy pár nap különbséggel ÉK ban és Iránban is volt rengés :-) (2013.04.11. 17:56) Klasszikus összeesküvés elmélet?
  • Nomen Nescio: Én Európa erejét pont a sokszínű kultúrájában és nem a "globalomaszlagosított" olvasztótégelyben l... (2013.04.09. 21:23) Kétegyország
  • cxc: Megint belepofázom a saját magam hülyeségét :-) Elvégre én is hűséges olvasója vagyok a blogodnak... (2013.04.09. 15:47) Kétegyország
  • cxc: Csak annyira árnyalt amennyire árnyaltnak akarod látni. Próbáld meg elmagyarázni a gyerekednek, ho... (2013.03.25. 14:44) "Kétmagyarország" hány ország?
  • Utolsó 20

tanár úr kérem, én készültem...

2008.10.28. 18:24 Nomen Nescio

-Virág elvtárs, én ideológiailag képzetlen vagyok!

-Nem baj Pelikán, fogyasszon…

Ha alaposan körbenézek ma Magyarországon, azt látom, hogy amíg szíves vagyok és fogyasztok, addig nincs baj. Addig minden rendben van, hiszen a Médiumok (igen médiumok, azaz közvetítők, és nem médiák…) elmagyarázzák nekem, hogy az élet szép. Elég bekapcsolni a nagy házioltár istenkép sugalmazó szent ládát, a TÉVÉT, és máris özönlik a szutyok.

Miközben azt látom, hogy vergődünk, hanyatlunk, romlunk, azt hallom, hogy dübörgö gazdaságban vettünk nagy lendületet. Nekem olybá tűnik, lefelé a szakadék irányába. Most aztán itt a nagy gazdasági világválság, aminek sikeresen a közepibe evickélt a töketlen kormányzat minket. Ennek aztán nyílván nem egyszemélyi felelősségvállalásban lesz a megfizetője, hanem majd jó magyarhoz méltón, ahogy eddig is, fizetjük a bak(lövések) árát.

Időszámításunk is új alapokra helyezkedik. Van a Gy.e. és következésképpen a Gy.u. de beszélhetünk az öszöd előtt és öszöd utáni időkről. Ma már csak így jellemezzük hazánkat: az elkúrt ország, de így is viselkedünk...

Kinyíltak Schengennel a határaink európai uniós barátaink felé. Sorompó már nincs, ellenőrzés is alig. Van viszont nyugat felé behajtani tilos tábla, északra pedig kettős kereszt. Félig elmosott határainkon belül pedig sosem látott korlát az ország két fele között. Ma azt látom, hogy a jobb balról előzi a jobbra húzó balt. Csak alternatíva nincs a két vízfejjé duzzadt nagy mellett.

Virág elvtárs, én ideológiailag tényleg képzetlen vagyok, nem tudom megmondani, mi lenne a jó, nem tudom megmondani, hogy lenne jó, csak azt érzem a bőrömön, hogy szorongatva érzem magam. Szorongva figyelem az eseményeket, szorongva nem megyek el megemlékezni nemzeti ünnepeinkre. Szorongva, de büszkén vállalom, hogy magyar vagyok.

Fogyasztom a média cukorkákba csomagolt hazugságokat, közben a gyomrom tiltakozik, de nyelek, mert mást nem tudok…

2 komment

Címkék: köszöntő

A bejegyzés trackback címe:

https://diszmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr27737035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.10.29. 09:48:27

Komolyan, hogy egyesek még mindig az öszödi beszéden csámcsognak, kit érdekel, eddig is láttam, hogy nem megyünk előre, eztán is látom. Pont az ilyenek miatt, akik nem képesek tenni valamit, csak a múltban vájkálnak és azt szajkózzák, mint a ma reggeli mamák a buszon...

Nomen Nescio 2008.10.29. 09:58:35

értekezés a csámcsogásról

ha mi itt a kis hazánkban csámcsogunk, azt lehet szőnyeg alá söpörni, de ha az öszödi beszéden felbuzdulva az ellenlábas országok legmagasabb politikai körei és az unió is csámcsog, akkor az valóban probléma.
ha a kormányunkkal szemben bizalmatlanság van az országban, akkor az belügy, de ha ez a bizalmatlanság a befektetők és a nagypolitikai tényezők körében van, akkor az nem segít a jelen problémák megoldásában. sajnos.
nem az a baj, ha én és a ma reggeli mamák a buszon ezen csámcsognak...
süti beállítások módosítása